Friday, March 9, 2018

Mareti uued riided ja minu uued raamatud.


Juba tükk aega tagasi tekkis mul mõte, et võiks ühe oma vana lapsepõlveaegse nuku korda teha.. ehk siis talle uued riided meisterdada. Ja mis siis muud kui Muhu stiilis riided, need mulle meeldivad :) Protsess saab pikk olema, teen seda siis kui hoog või mõni hea mõte peale tuleb. Ega ma õigeid rahvariideid ei teegi, tikkimine pole päris minu "teema", teen "Muhulaadse" riietuse :)

Alustasin pükstest...


Mustrid võtsin raamatust " Meite Muhu mustrid". Kudusin püksid, sest Maret armastab sooja, sukkadega hakkaks tal külm :)



Vahepeal on mu raamatukogu tublilt täiendust saanud. Oh, kõik on nii ägedad raamatud, olen nii rõõmus nende üle ja soovitan neid kõiki, kel huvi on kududa kindaid, sokke...

1. "Eesti silmuskudumine 2. Sukad ja sokid", autor Anu Pink.
Selle raamatu omanikuks sain ma eile, vaat see on uhke raamat! Vägev!


2. "Knit like a Latvian", autor Ieva Ozolina
Väga ilus raamat, palju musteid kinnastele ja kätistele. Ei teagi, millisest pihta hakata, üks on ilusam kui teine.


Mõned pildid seest...



3. "Lithuanian Knitting", autor Donna Druchunas.
Põhjalik raamat Leedu kudumistraditsioonidest.


Paar pilti raamatust...



4. "Eesti Kindad", autor I. Manninen. Raamat on aastast 1927!
Selle leiu üle olen ma õnnelik!

Ja pildike raamatust...


5. "Japanese Knitting Stitch Bible", autor Hitomi Shida.
Väga äge raamat, küllap sellest raamatust on kuulnud iga kuduja :)


4 comments:

  1. Nukk on saanud väga lahedad püksid! Mul on ka mitu nukku poolalasti või päris ilma riieteta, ootavad oma järge. Raamatuleiud on väga pilkupüüdvad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Päris tore on vahel selliseid pisikesi asju nikerdada. Loodetavasti õnnestub ta varsti üleni riidesse panna 😊

      Delete
  2. Nii kenad püksid nukul! Ma olen ka ikka mõelnud, et ükskord peaks oma nõukaaegsed nukud kuidagi lahedalt riietama.

    Uue sokiraamatu sain mina ka. Käisin ERM-is esitlusel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      On ju nii ilus ja põnev raamat? Ei jõua nüüd kolmandat osa oodata 😊

      Delete