Tuesday, July 5, 2016

Väike kleidike :)


Viimasel ajal olen päris mitu plaanitud kudumit teoks teinud, nagu lõpuks ka selle kleidikese. Tegemist on Dropsi mustriga, mis meeldis mulle kohe esimesest silmapilgust.


Tegin lihtsalt tegemise pärast, nii mõnus kudumine tundus olevat... omanikku hetkel veel pole. Pole nii pisikese kleidi jaoks modelli võtta kuskilt, loodetavasti ikka kaelaauk on paraja suurusega. Vastasel juhul saab natuke harutada ja õla peale nööbi sättida.


Suurus: 6-9 kuud
Lõngad: Drops Fabel Print, punane Schoeller-Stahl Fortissima ja valge Classic Baby
Vadad: 3,0
Mudel: Drops

9 comments:

  1. Tõeliselt nunnu! Olen ka korra selle kleidi teinud! :)

    ReplyDelete
  2. Milline armas rahvuslik töö.

    ReplyDelete
  3. Aitäh teile, Sirtsuk ja Arnikai!

    ReplyDelete
  4. Väga armas, meenutab veidi rahvariideseelikut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Ingi! Meenutab tõesti rahvariideseelikut, see mulle selle mudeli juures just meeldiski :)

      Delete
  5. Sinu kudusõltuvuse puhul võib soovida ainult: "Jätku lõnga ja mugavaid vardaid!" ... no et ikka jätkuvalt saaks ilu luua!

    ReplyDelete
  6. Ohh kui armas! Ma pean oma väikesele piigale ka ikka selle ükskord ära kuduma, enne kui ta liiga suureks kasvab :)

    ReplyDelete
  7. Aitäh, Monika!
    Tee kindlasti, ilusa kleidikese saab piiga :)

    ReplyDelete