Friday, November 13, 2015

Clear Water


Valmis sain... lõpuks :)Mul on ju kutsikas, kes mu suve on sisustanud ja kellega koos oli kudumine ikka suur ettevõtmine. Nüüd on ta juba 6 kuud vana ja on vist harjunud, et ma kududa armastan ja tema ei tohi siis mind segada.


Mudeliks on Dropsi "Clear Water", suurus L
Iseenesest polegi ju nii keeruline mudel, aga kus ma sain alles harutada. Võib olla on asi minus, aga minu meelest on õpetus väga halvasti kirja pandud. Ravelrys on ainult üks ainus projekt alustatud ja see oli ka pooleli jäetud. Kudumine oli ka suht igav, ainult ripskude... aga mis ma ikka nurisen, valmis ju lõpuks ikka sain :)


Kudusin selle kampsuni Katrile, kelle poolt oli ka lõng ja mis on ta enda värvitud. Praktiliselt iga lõngakera oli omamoodi ja nii sai see kampsun erinevatest toonidest kokku miksitud. Väga loodan, et talle meeldib ja sobib... sest proovida pole ju saanud.


Finally I finished the cardigan for Katri... it took such a long time. Mainly because I have a puppy in home, it was hard to knit with him :) But now he is already 6 months old and I can knit again :)

Yarn is form Katri, handpainted wool by her. Model is "Clear Water" by Drops, size L

Needles 3,0


8 comments:

  1. Kaua tehtud kaunikene:) Mulle meeldib ja kindlasti jääb Katri ka rahule.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Kati!
      Ma loodan ka, et tellija jääb rahule.

      Delete
  2. Väga ilus ja omapärane kampsun. Tellija on kindlasti rahul ja õnnelik. Aga palun, PALUN anna mulle head nõu, kuidas loomalapsele teha selgeks, et kudumine oli enne seda, kui tema minu koju jõudis??? Ma ei taha kuuda vetsus, ausõna ei taha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Ivi!
      Ei oska ma head nõu anda :) Ruudiga oli ka alguses hullumaja... kogu aeg oli vaja lõngast kinni krahmata või siis pooleliolevast kudumistööst, olin pidevalt valvel :) Kuidagi märkamatult on see nüüd muutunud ja ta ei pööra enam suurt tähelepanu kudumisele. Üks päev küll sokutas möödaminnes oma kummist notsu mulle lõngakorvi :) Küll Nööp ka varsti kududa laseb, ega ta titaks jää :)

      Delete
  3. Imeilus kampsun! Lõngade värvigammad on väga ilusad, sellised merehõngulised :) Meie kasselajas ei lase ka vahete-vahel kududa. Ikka on vaja mõni lõngakera vaikselt ära toimetada. Eriti meeldib muhuroosa toon ;)

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Helena!
    On tõesti kenad värvid. Katri on soomlanna, kes värvib lõngu ja tal on ikka väga ilusate värvidega lõngad.
    Su kassil on maitset...muhuroosa on ju nii ilus!

    ReplyDelete
  5. Huvitav konstruktsioon, sellise lõnga jaoks just sobiv! Väga ilus tulemus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud, Ingi!
      Iseenesest ei olnud raske tegemine, aga alguses oli juhendist suhteliselt keeruline õigesti aru saada. Kõigepealt tuli 4 ruudukujulist tükki kududa kahanduste ja kasvatustega ja siis sealt edasi ülejäänud kampsun. Teist korda ma seda kampsunit enam kududa ei tahaks :)

      Delete