Monday, May 12, 2014

Olen tagasi käsitöölainel :)


Ja-ja, olen tagasi käsitöölainel :) Soojenduseks on ette näidata ühed sokid, lastesokid.


Lõngad: hall maavillane Meelilt ja roosa "Wool" Novitalt
Vardad: 2,0
Suurus: tald 17 cm
Omanik leidmata :)

Kaarte olen ka saanud palju juurde, riputan mõned siia ka vaatamiseks :)

Ponid Sotimaalt, uhked kampsunid seljas!

Prantsusmaa

Kaks toredat kaarti Angelalt Valgevenest. Kunstnik: Natalija Illarionova

Olgalt Valgevenst. Kunstnik: Tšetkova "Pikad talveõhtud"

Tiinalt. Vasaku kaardi autor on Birgitta Lindeblad, parema kaardi autor on Tove Jansson

Prantsusmaa, autor: Vincent Albenque

Saksamaa

Nõukaaegne kaart, autor: T. Ožegova

Poola

USA-st. Kunstnik Frida Kahlo "Dona Rosita"

Saadetud Indiast

Selle laheda kaardi saatis mulle Ivi :)

Loodan, et meeldis kaarte vaadata :)

Coming soon: õmblustöö
... ja ühe lambaga tegin täna algust :)

7 comments:

  1. Mul on nii hea meel, et sa tagasi oled :) Õnnetu väikelaps ajab mind veel praegugi naerma, kujutad sa siis ette, kuidas ma raamatupoes seda kaarti nähes itsitasin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. See kaart teeb mul alati tuju heaks :) Vaene laps :)

      Delete
  2. Rõõm kuulda, et jälle käsitöölainel :)
    Kaardid on ikka toredad!

    ReplyDelete
  3. Tuo viimeinen kortti on hauska. Onko käsitöölainel suomeksi käsityöläinen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käsitöölainel... it means I`m back to make the handicrafts again.

      Delete
  4. Ok, I understand, you do handicraft again;) so am I.

    ReplyDelete
  5. I like your handicrafts very much! I always visit your blog and look the photos about your works... unfortunately I can`t understand everything as I don`t speak Finnish. But a little bit I can understand :)

    ReplyDelete