Sunday, August 26, 2012

Maud.


Suvel saatis mu kirjasõber, Jacki Inglismaalt, mulle sünnipäevaks kudumisajakirja "Let`s knit" juulikuu numbri. Meil on muidu ka "oma diil" kudumisajakirjade osas ja nii ma olen neid temalt mitmeid saanud. Päris paljudes on sees nii vahvad mänguasjade õpetused... "ootelehel" :)  on mul näiteks üks väga kihvt Alan Darti must kass ja üks jänes jne...
Selles ajakirjas oli aga väga armas Ükssarve õpetus, autoriks Val Pierce. Ükssarvel jätsin sarve ära, tegin lihtsalt hobuse, mis mulle endale rohkem meeldib.

Mõtlik Maud.

Selja tagant.

Natuke väsinud Maud.

Lõbus Maud.

Poosetaja Maud.

Maud koos ajakirja-Maudiga.

Üldjoontes tegin õpetuse järgi, muutsin ainult kabjaaluseid ja kõrvad kudusin ka ringselt... no ei meeldi mulle õmblemine :) . Vardad olid ka peenemad, tingituna lõngast, mis mul parajasti kodus oli.

Õpetus: ajakiri "Let`s knit" juuli 2012
Vardad: 3,0
Lõngad: villa-akrüülisegused.
Saadavus: Vaba.

12 comments:

  1. Mõnus Maud on sul :) Selline paras muhedik! Loodan, et leiab kiirelt endale hea kodu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Kadri! Tuli jah selline muhe sell välja :)

      Delete
  2. Ai, kui lahe tegelane ja ülimuheda olemisega!

    ReplyDelete
  3. Väga vahva loomake, tema tore olemine teeb kohe tuju heaks :)

    ReplyDelete
  4. Väga tore tegemine! Mina pole söendanud veel ühtki looma teha... tundub olevat üks keeruline ettevõtmine, mis Sul on hästi õnnestunud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Arnikai! Sa oled nii äge kuduja, võta julgelt mänguasjade tegemine ette. Usu mind, sulle hakkab meeldima :)

      Delete
  5. Maud on lõbus, Maud on muhe,
    omada sellist sõpra on lahe !

    ReplyDelete