Sunday, April 15, 2012

Kevad, kevad, kevad...


Kevad on käes, mu lemmik aastaaeg! Eriti meeldibki mulle varakevad kui näed kuidas loodus muutub iga päevaga ilusamaks ja värvilisemaks. Maja taga puude all õitsevad sinililled...

...ja aias kiviktaimlas on kohe-kohe õisi avamas roosade õitega sinilill:


Lumeroos näitab samuti oma kauneid õisi:

Paar päeva tagasi punusin uue lillekorvi aeda, eelmine oli juba üsna lagunenud. Seekord tegin veidi madalama ja ilma sangata:


Ja kasemahla kogun ka usinalt:) Eelmisel aastal proovisin teha limonaadi selle retsepti järgi...ja uskuge mind, see on nii hea. Sel aastal olen juba päris palju limonaadi teinud...osa on plastikpudelitega keldris, osa panin sügavkülma...suvel palava ilmaga on hea võtta:)

Omapoolse muudatusena ei pane ma algselt retseptis ettenähtud kogust sidrunit...minu jaoks läheb jook liiga hapuks. Umbes 5 l kohta panen ainult pool sidrunit. Katsetuses on ka uus maitse...sidruni asendasin mandariiniga.

Vardaid liigutan ikka ka:) ... üks "väike" tellimustöö on pooleli.

Kaunist kevadet!

10 comments:

  1. Korv on maru!
    Ma pean natuke ootama, kui mu valge sinilill suuremaks puhmaks kasvab ja siis sulle tükikese eraldama :). Siis on sul "trikoloor" aias kasvamas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meeli, see oleks vahva! Kas sul roosa on olemas? Minult saaksid:)
      Sinu antud tulbid on ka kõik ilusasti ninad mullast välja pistnud. Ootan huviga, millised õied tulevad:)

      Delete
    2. Jah, mul on "trikoloor" eelmisest kevadest olemas - maalt ema juurest tõin.
      Tulbid! Mul näitab üks sort, see õige varajane, oma õievart. kui sooja ilma saaks, võiks nädala pärast juba õisi imetleda.

      Delete
  2. Kevadest pungil postitus :). Punutud korvid on see aasta vist moes, ühes blogis nägin veel taolist. Tekib endalgi tahtmine. Tegelikult on unistus üks aiajupike punuda :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei tea kas just moes, aga mulle mu eelmine nii meeldis. Kui õisi täis, siis ikka ilus küll. Tahaks veel ühe teha, aga ei leia aias head kohta...otsingud jätkuvad:)

      Delete
  3. See kodune kevad teeb südame soojaks.
    Nii armas on sinu blogis neid pilte vaadata.
    Sinililled, need teevad südame soojaks ja koduigatsus pakitseb rinnus.
    Õnneks 1 juunil ma saabun :)
    Astra.

    ReplyDelete
  4. Kasemahl ajab suu vett jooksma! Ja süda igatseb selle plassi pruuni kõrvale värve! Õnneks Sul juba midagi on :)

    ReplyDelete
  5. Kes millest mõtleb:) Mõni mõtleb kevadest ja näitab ilusaid lilli, mõni aga näeb lillede värvi (ülemine pilt) ja mõtleb: vaat kui oleks seda värvi lõnga!

    ReplyDelete
  6. Sellist värvi lõnga ostaks isegi:)

    ReplyDelete