Monday, January 16, 2012

Ikka ja jälle...sokid:)



Pikka juttu nende sokkide kohta ei tule...lihtsalt ühed lillad sokid, kus kasutasin mustrit ainult esiküljel. Taga keskel jookseb kannani kaks triipu.

Värv on õige esimesel pildil, ilusat värvi lilla. Ei meeldi mulle see talvine aeg...toas on pime pildistada ja ei taha pidevalt ühte ja sama kohta kasutada...väljas on taust ühtlaselt valge, värve pole:(


Lõng: Raasiku 8/2 100% vill
Vardad: 2,5
Muster: lehtede kaskaad
Suurus: 38
Saadavus: omanikuta

Ausõna, ma koon ikka muid asju ka peale sokkide:) Mõned huvitavad kudumid on valmis, aga neid ei tohi veel näidata...küll jõuab lõpuks ka nende kord siia poseerima tulla:)

18 comments:

  1. Lilla on mu lemmik värv ja sokkidele ideaalne. Ilus muster kah! Jõudu ja loodetavasti saan mina juba varsti neid teisi põnevaid asju näha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka see lilla värv väga meeldib, eriliselt ilus toon.

      Delete
  2. Mis sel sokkide kudumisel siis häda on :D Ilusad sokid jällegi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võib olla teistel igav vaadata, et aina sokid:) Aga mis ma teha saan kui aina uued ideed pähe kargavad:)

      Delete
  3. Ja mina pole näiteks kaks aastat saanud sokke kududa, vanaema kootud sokid on need kõige armsamad ja kuni neid veel jagub, seni me neid ka kanname. Eks kunagi tuleb mul ka sokikudumisi, seniks aga naudin väga teiste kootud kauneid sokipaare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minul on ka kodus siiani vanaema kootud sokid. Oma viimastel eluaastatel ta kudus palju sokke ja ütles, et ma pean teile ette valmis kuduma, kuidas te muidu siis ilma sokkideta olete kui mind enam pole:). Siis ma ise sokke kududa ei osanud ja memm ei osanud vist ilmaski arvata, et ma kunagi kudumise vastu huvi tundma hakkan.

      Delete
  4. Väga ilusad sokid. Mul jällegi sel aastal esimesd sokid varrastel. :)

    ReplyDelete
  5. Mu peaks uued kirikusokkid tegema - vanad sokkid värvisin kollane/oliiv värviga ja nüüd nad ei toimu kokku minu punaste kingadega! :;S Valge ja pitsiline, pikk ja sooja sokk on mul meeles.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, valged pitsilised sokid on alati väga ilusad!

      Delete
  6. Ikka ja jälle...ILUSAD!
    Olen ise suht kehva sokikuduja, seega ongi hea, et kuskil saan neid imetlemas käia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Eks neid sokke tuleb siia veel juurde...kuidas muidu:)

      Delete
  7. No sokid ju pole igavad.
    Kõik omanäolised ja kenad.
    Ja peamine, et jalad soojas ja ei pea külmetama.

    ReplyDelete
  8. Sinul ikka väga kenad sokid kõik,vaatan ikka suure huviga.
    Ise polegi veel sellel pimedal ajal pitssokke kudunud.Kohe kiiremas korras võtan käsile:))))
    -liivikas42-
    Ohhh,ei oska ma muidu kommenteerida,kui ainult anonüümselt:((

    ReplyDelete
  9. Aitäh! No siis mul on, mida Sinu blogis oodata:)
    Aga ega Sa muud moodi siin keskkonnas ei saagi kommenteerida kui anonüümselt ja lisad lihtsalt oma nime, sedasi on väga hästi:)

    ReplyDelete