Friday, May 13, 2011

Liblikakott ja muud nipet-näpet:)

"Isetegija. net" foorumis on kohe-kohe lõppemas üks vahva koostegemise projekt "Liblikad".
Hiljuti tegin endale kingituse ja tellisin ühe toreda raamatu "Knitting over the edge", autoriks Nicky Epstein....ooo, ma olen selle ostuga rahul! Kindlasti soetan ma endale ka teised tema raamatud...

Raamatus on palju ilusaid mustreid ja mulle väga meeldis üks liblikamuster...ideaalne selles projektis kasutada. Nii valmiski "Liblikakott". Mingit plaani mul õieti polnudki...hakkasin otsast pihta ja tegemise käigus kujundasin kogu koti.



Lõngadeks kasutasin erinevate paellõngade ning puuvillaste lõngade jääke, sees on valge vooder. Sai selline eblakas suvekott:)

Mõned mütsid tegin ka veel juurde...hetkel rohkem ei tee:) Alustasin hoopiski õlasalliga...


Mõned pildid lilledest ka, mis mul hetkel aias õitsevad. Ekstra Meelile üks tulbipilt...üks vähestest tulpidest, mida mügrid pole ära söönud.

Priimulaid on mul mitmeid erinevaid sorte, pildile püüdsin kaks huvitavamate värvidega...minu lemmikud:

...ja karukellad:
Rexist õnnestus ka lõpuks normaalne pilt teha, kus ta vaikselt paigal on...sest ta lihtsalt ei pannud tähele...muidu piisab ainult fotoka tema poole suunamisest kui ta jalga laseb...

21 comments:

  1. Nii armas kott, toredad mütsid, kaunid lilled ja kõike seda valvav vapper koerake!

    ReplyDelete
  2. Очень симпатичная летняя сумочка! Такие красивые бабочки!А ведь внизу узор спицами тоже напоминает бабочек!! Цветы прелесть! Твой друг- красавец и такой серьезный!

    ReplyDelete
  3. Liblikakott on väga eriline ja ilus!
    Mütsid on armsad!

    ReplyDelete
  4. Palun hari rumalat - mida tähendab sõna eblakas?:D Selle sõna kõla meeldib:)). Kott ise imeilus ja nii rõõmsad suvemütsid!

    ReplyDelete
  5. Oi, mulle meeldib see kott! Ja Epsteini raamatud ka - mul on nad kõik olemas.
    Tulp on sul kaunis - üks pojengtulpidest. Väga hea, et alles jäi, saad ehk mulle ka ühe sibula anda. Pakun omasid vastu (blogin kunagi kõikidest korraga).
    Rexi pildi võid aga näitusele saata - nii mõnusalt uhke majavalvur!

    ReplyDelete
  6. Ja seda ka veel, et ehk sa ootad nonde ülejäänud kahe raamatu tellimisega - võib olla keegi tahab sulle ühe neist sünnipäevaks kinkida ;)

    ReplyDelete
  7. Oi Üllekas see kott on lausa suve ime ise. Mütsidest olen ikka edasi lummatud kuid Reks on mulle kõige armsam :)
    Ma ei saa sinna miskit teha, et ma teda lausa jumaldan.
    Minu silmis on see koeratõug number 1 ja nad on nii väärika olemisega.
    Sulle kaunist kevadet ja Teedule muidugi ka.
    Rexile minu poolt eriline kalli ja musu koonule kah :D

    ReplyDelete
  8. Mulle väga meeldib su liblikakott! Mõnusad naturaalsed toonid!

    ReplyDelete
  9. Aitäh, Triinu!

    Spasibo, Kuninganna!

    Aitäh, Sirtsuk!

    Aitäh, Ene-Ly! Eblakas...ma ei tea kas seda sõna tegelikult üldse ongi olemas...arvan, et mu enda fantaasialooming:) Minu tõlge...eputav ja pilkupüüdev:)

    Aitäh, Meeli! Hea jah, et seegi tulp alles jäi, muidugi saad sibula:)

    Aitäh, Astra! Annan su tervitused edasi!

    Aitäh, Silpsolps! Naturaalsed toonid on mulle ka väga meelepärased!

    ReplyDelete
  10. Väga ilus kott!
    Epsteini ramatute fänn olen minagi :)
    Kutsu ka endiselt nunnu:)

    ReplyDelete
  11. Vaatan siin ja imestan, et mu kommentaari pole. Aga kiidan uuesti- ja mainin ära ka selle, et koti allosas on vahvad pisikeste liblikate parv. Kübarad on taas nii armsad. Nüüd on taas kauaoodatud aeg- saab lilleilu vaadata. :)

    ReplyDelete
  12. Aitäh, Nele! Kommentaar on kaduma läinud?
    Tead, ma algul üldse selle peale ei mõelnud, at allääres ka liblikad on...pärast Kuninganna kommentaari alles taipasin:)
    Praegu on mu lemmikaeg, lilled järjest hakkavad õitsema ja peagi on kiviktaimla õites...

    ReplyDelete
  13. Asjakesed on sul alati ilusad, karukellade pilt ka nii väga meeldib!

    ReplyDelete
  14. I love your colorful hats!
    Elsie - USA

    ReplyDelete