Thursday, December 2, 2010

Naudi sooja külmal talvel...

Nägin mina ükspäev Oriflame kataloogis taolist tassisoojendajat ja otsemaid tabas mind kihk selliste soojendajate kudumiseks:) Laenasin idee ja tegin omamoodi...selline on tulemus:


Sobilike nööpide otsimiseks tuhlasin terve suure nööbikarbi läbi, aga ei leidnud sobivat...ja nagu ikka aitas mind mu kaasa, kes tegi 2 ilusat puidust nööpi:)

Lõng: akrüül
Vardad: 3,0

Ühed sokid ka said valmis, millegipärast nende kudumine mul üldse ei edenenud...aga valmis ma nad lõpuks sain.
Pildile võib vist nimeks panna: pehmed sokid teravatel okastel:)



Lõng: kollane lõng on akrüüli/mohääri segu, ülejäänud on villased sokilõngad
Vardad: 2,5


Ilusat advendiaega ja mõnusat Jõuluootust!




19 comments:

  1. Nii lahedad, värvid ja see kinnise osa. Just istun siin, kohv kruusis ammu külm, oleks tassil kampsik seljas ometi:)
    (Ülle, lugesin roosa toru soonikusilmused ka üle ja panin kirja.)

    ReplyDelete
  2. Need tassisoojendajad on ägedad.

    ReplyDelete
  3. Vot need tassisoojendajad on ülilõbusad! Milline tore kingi-idee!!

    ReplyDelete
  4. Tänud, Heli! Alustasin 9 silmaga, mõlemale poole kasvatasin 4 silma juurde.

    Aitäh Helen ja Veronika!

    ReplyDelete
  5. Väga ilusad tassisoojendajad :)

    ReplyDelete
  6. Tassisoojendajad on väga, väga lahedad!

    ReplyDelete
  7. Tassisoojendajaid olen näinud vildituid ja heegeldatuid, aga nüüd nägin kootuid. Pilte vaadates hakkas juba soe. Lahedad! Ja katalooge maksab sirvida, eks. ;) Sealt leiab päris häid ideid.
    Aga sokid- tead, need valmistavad erilist vaatamisrõõmu. :):):) "Metaxa"! Arr-riii-baaa... :):):) See värv ja, et nad just kaktustega koos pildile sätitud. Täielik Mehhiko hõng. :)

    Rahulikku jõuluootust Sinulegi!

    ReplyDelete
  8. Aitäh Annyliis ja Monika!

    Aitäh, Nele! Ja-ja...ma alati katalooge ja ajakirju selle pilguga vaatangi, kas midagi põnevat silma jääb, mida ka ise teha saaks.
    Mul neil sokkidel oligi nimi puudu:) Saagu neile nüüd nimeks "Metaxa"...hihiii.

    ReplyDelete
  9. Väga mõnusad tassi-kampsikud:)
    ...ja nagu pilvede vaatlemisegagi,et kes mida näeb...mulle meenutavad su sokid Muhu seelikut:)))

    ReplyDelete
  10. Aitäh, Kai! Nüüd kui Sa ütlesid, vaatan minagi, et meenutab natuke Muhu seeliku mustrit:)

    ReplyDelete
  11. Lahedad tassisoojendajad. :))
    Just, mulle meeldib Kai mõte Muhu seelikusokkidest. ;))

    ReplyDelete
  12. Aitäh, Diana! Vaat kui vahva, ilma teadliku taotluseta tulid välja Muhuteemalised sokid:)

    ReplyDelete
  13. Mina tahtsin ka juba päeval öelda, et Muhu seelikutriipu sokid:) Muhu ja Mehhiko - eks mõlema maa rahvas armastab sama kirglikult värve ja mustreid!

    ReplyDelete
  14. Isegi siin tassisoojendajate peale mõelnud, aga mõtteks on see jäänudki. Sinu omad innustavad ehk asja ikka käsile võtma :) Nunnumeeter põhjas :) No ja sokid... Tead, sokid on mu kirg, minu sees hakab keegi närima, kui kuskil midagi ilusat näen... Tekib suur tahtmine jälle sokilõng ja vardad kätte võtta...
    Niisiis nunnumeeter sai veel ühe hoobi ja on valmis plahvatama :D IMEKAUNID!

    ReplyDelete
  15. Aitäh, Sirtsuk!
    Aitäh, Ave! No siis on loota, et sinu blogis varsti ilusaid sokke näen:)

    ReplyDelete
  16. Tassisoojendajad on nii kaunid! Mulle meeldib nende juures just palmik :) Ja sokid on nii vahvalt triibulised! Kaunist jõuluaega!

    ReplyDelete
  17. Väga mõnusad tassi-kampsikud:) Sokid- super!!!

    ReplyDelete