Friday, December 24, 2010

Kauneid jõule!

Kaks paari villaseid sokke on valmis saanud...mõlemad kootud Schafwolle lõngast, 100% villased.
Hästi mõnusad soojad sokid said sellest lõngast.

Esimese paari mustrit polnud ma varem kudunud, väga huvitav ja põnev tulemus minu meelest.
Suurus: 37-38
Vardad: 3,0

Teine sokipaar on kootud vana ja hea mustri järgi, mida olen üsna palju juba kudunud...aga ikka meeldib mulle seda veel ja veel kududa:)
Suurus: 38-39
Vardad: 3,0

KAUNEID JÕULE, ARMSAD SÕBRAD! AITÄH, ET MU BLOGI KÜLASTATE!

MERRY CHRISTMAS! THANKS FOR VISITING MY BLOG!
(Maybe next year I´ll start to write here also a bit in English as I know that some people would like to read what I write here:) )

18 comments:

  1. Ilusat Jõulu ja lennukaid vardaid Sulle!

    ReplyDelete
  2. Imeilusat jõuluaega ja ikka palju häid käsitöömõtteid!

    ReplyDelete
  3. Kauneid jõule Teie perele sinna kaugele-kaugele ;-).

    vusserdis

    ReplyDelete
  4. Soovin Sullegi kaunist jõuluaega! Ilmataat on omalt poolt panustanud viimse, et pühadeaeg oleks valge. :) Aga sinna juurde jõulumuusika, rikkalik söögilaud, head meenutused-mõtted-soovid ning ümber olulised inimesed ja pere. Et Sinul sellised jõulud ka oleks!

    ReplyDelete
  5. Ilusat jõuluaega ja mõnusaid kudumeid!

    ReplyDelete
  6. Rahulike pühi ja jätkuvalt kuldseid käsi Teile mõlemile!

    ReplyDelete
  7. Kaunist pühade jätku Sulle ja perele!
    Sokid on nii mõnusad :)

    ReplyDelete
  8. Aitäh, sõbrad! Ilusat jõuluaega teile!
    Minu päev algas täna lume kaevamisega...ja jätkub veel ka edasi:)

    ReplyDelete
  9. Häid jõule kogu Sinu perele!
    Sokid on põnevad ja tänasesse tuisuilma väga sobivad.:)
    Lotte vanaema Tiiu

    ReplyDelete
  10. Armsaid pühi Sulle Ülle! Sokid on imekenad :)

    ReplyDelete
  11. Aitäh, sõbrad! Teile samuti mõnusat pühade jätku!

    ReplyDelete
  12. Sokid on mõnusad!
    Ilusat pühade lõppu!

    ReplyDelete