Tuesday, March 30, 2010

Poekott ja roosamannasokid.

Esitlen poekotti....kaua tehtud kaunikene:) No ei ole ma eriti usin õmbleja, aga vahel kohe tuleb tuhin peale, et midagi teha. Seekord läks loosi kaks kasutult seisnud lauakatet, natuke triiburiiet, kandipaela (esimest korda kasutasin sellist asja...meeldis...homme lähen kohe juurde hankima:) ), sangadeks paelad. Täitsa normaalne kott tuli välja:)

Roosad sokid...nendega oli plaan osaleda sokikonkursil, aga kuna kudusin 4 paari, siis paratamatult pidin ühe paari "välja praakima". Seda mustrit olen ennegi sokkidesse kudunud, nii hea ja mõnus muster. Tänud selle eest Katile, kes kunagi selle mustri mulle andis...


12 comments:

  1. Ei noo, väga asjalik-praktiline kott, selliseid tasub teha.
    Aga sokkidest- mul oleks sama mustriga koerakarvast tumeroosad sokid vastu panna. :D Oee, jälle Sul on kuldsed käed olnud.

    ReplyDelete
  2. Väga ilusad sokid ja palun minule ka üks poekott;)Tervitused ka Teile,varsti näeme!margit

    ReplyDelete
  3. Tere Margit! Ja, ja....mul on meeles:) Mul ongi plaanis varsti mõned teha. Kohtumiseni!

    ReplyDelete
  4. Oi Yllep sa nii usin tüdruk jälle. Kott lahe ja praktiline. Pole ohtu,et teepeal sangad ülesse ütlevad :). No ja need sokid on ju super laheda mustriga. Ma sinu tegemistest alati sillas. Omalt poolt lisan, et mul endiselt laiskus kallal ja ükski töö ei edene :D Nokin siis ja sealt ja panen jälle käest ära.
    Aga ootan sinu tublisid tegemisi taas.

    ReplyDelete
  5. Tänud! Ootan sinu tegemisi samuti põnevusega, mul siin ka laiskus kallal, eriti ei edene midagi. Aga nokitsemise tulemusena saab midagi lõpuks vahel valmis ka:)

    ReplyDelete
  6. Poekott on väga mõnus, selline kulub igale perenaisele ära!

    ReplyDelete
  7. Sokkidel on väga ilus muster, tihe ja pitsiline ühteaegu:)

    ReplyDelete
  8. Oi kuidas mulle meeldib sinu sinine kott!

    ReplyDelete